10 december tvåtusenåtta



Kom på alldeles nyss att jag helt glömde att skriva här igår, så får göra det nu istället.
Dansdagen. Mycket roligare än förväntat. Klassen vi blev ihop-parade med, så jäkla roliga. och galna=P men roligt var det, och jag ska definitift välja street i 3an. så jäkla cool han var! Men träningsvärken i mina vader idag, kommer döda mig. och nej, de beror inte endast på att man nästan bokstavligen stod på tårna i konstant 40 min i valsen, eller att den ryska folkdansen nästan var som ett springlopp, utan mer min springtur igår. Sprang både för långt(mer än dubbelt än vad jag brukar) och för snabbt igår känner jag nu, men träningsvärk har väl inget dött av;)hehe..eller? 
   
Bella är då lite rolig. Ringer mig igår kväll vid midnatt och helt lyrisk. Det tog ett tag för mig att fatta vad hon snackade om, tills det att det var något med heting, dans och channing i samma mening. Jag menar, det kan ju då inte vara något annat än en av mina favoritfilmer hon snackar om. Jo, Step Up! Hon hade då(några veckor efter alla andra, inte ovanlig=P)  hört att det kommer en 3a!! wiihho grattis bell, men det hade jag glädjat mig med i några veckor;) ihh, och bilder presenterar då bästa scenen i 2an. love it:D 
Slutar för övrigt 12.40 idag, bra va?! de är ju grymt snart ju^^ hihi 

xoxo Hernebjörk


Kommentarer
Postat av: bell bell

hörredu! vem här har sätt twilight?? så där är jag först iallafall, höhö:D

2008-12-11 @ 08:23:13
Postat av: Monkan

Jag håller med dig om att bilden är från den bästa scenen i hela filmen!

2008-12-11 @ 19:16:30
URL: http://monkan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0