Christmas 2008

 

Min jul har varit helt underbar. På alla sätt. Firade med hela pappas släkt i Tullinge hos faster Therese. T.o.m. kusin Johan från skottland var där, så alla var samlade. Kom på att jag har en vädigt speciel släkt. På båda sidor. till 100 % positivt konstig, men fortfarande väldigt speciel. Speciel och underbar<3
Och julklappsen, oh yeah. Önskade mig formellt ungefär 3 saker, och fick allt plus en massa informella önskningar. Som mobilen jag ville ha, som jag nu är helt nerkärad i (samsung Touchwiz) och den där plånboken jag har pillat på en längre tid. plus Björns livsverk (<3), Abba singstar plus massa annat smått och gott. Fick t.ex. 300 kr på sf bio, så funderar helt seriöst på att använda de till ännu en Twilightseénde;) Och nu äger vi barn Hernebjörk ett Guitar Hero också, så funderar på att springa upp och försöka spöa Linus i det. Inte för att jag kan, men måste ju helt enkelt försöka(:

xoxo Hernebjörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0