Dagens model



Efter den underbart roliga försäkringskunskapsföreläsningen(jäklar vilket ord) drog jag med några av girlsen till stan:) hade inte riktigt något ärende, men hörde de rycktas om att fika på Muffin bakery var inplanerad, så bestämde mig för att följa med iaf^^ hehe,mysmys. Alltid lika gott där & funderar nästan på att försöka sno deras recept(A) sen gjordes det några ärenden, köpte lite fina grejs och sedan följdes det med mig och klämdes lite på mobiler=P Måste ju bestämma mig vilken snart ju:D Och vi såg garrett också:) nej inte träffade.. såg=P 

Då kommer jag till de viktigaste i inlägget, Mr Jacob;) Mannen på bilden minsann. Ville så gärna vara tillsammans med zac och alla andra hetingar som jag har publiserat fina bilder på, och han passade mycket bra in i den kategorin, right?^^ och här får ni se^^
Brun och fin är han, vilket påminner mig om att jag måste tjata lite på pappsen om den där mexicoresan;) Eller om mannen har lust att ta med mig på sin jorden-runt-resa;) hehe, skulle inte vara helt fel!
hehe, skämt åt sido och back to svenskauppsatsen


xoxo Hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Alex

Vi måste snp deras recenpt!

2008-12-04 @ 08:32:41
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: hernebjork

haha klart! vem på p tänker du på gumman? skriver med p:n överallt;)

2008-12-04 @ 09:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0