den tjudotredje - väntan på den tjocka snälla

Dagen före. Mamma behövde lite hjälp sådär innan årsslutet på jobbet, så tjänat  lite pengar idag(:. och jäklar vad mycket papper det var. känt mig lite duktig iaf.. Mormor och morfar är som tradition här ikväll på julgransklädning, och jag lovar, simon,5 år, gjorde den absolut sötaste tomten! Gjord av en vinkork, så han ser på tomten kanske:O?!  Måste faktiskt erkänna att jag börjar bli lite sådär förväntansfull som alla andra barn under 10 år blir denna kväll.. haha fortfarande som barn på den fronten(A) kanske betyder att julkänslan börjar komma krypandes:D? Hoppas verkligen på det.


Och igår. mamma fick för sig att jag har fått tillbaka mina ätstörningar jag hade när jag var liten. Har ingen aptit alls, nej de kan jag väl medge, men för de andra: Hur kul är det egentligen att äta när man känner noll smak? Kunde inte få mamma att ge sig, så varit på sjukhuset idag. Gissa då vad den smarta doktorn säger: Nej men ät varesig du är hungrig eller inte. Annars kommer du bli sjuk. Nej, men de visste jag inte:O tss, haha, så mamma kunde väl nästan erkänna att de var lite bortkastat med tid. Bitvis iaf=P ska tilbax till hallen där de spelas innebandy utan klubba.. haha, något påhitt mina bröder fått för sig. jag och simon mot linus.. vem vinner, joo linus såklart;) haha idrottsmannen med det enorma bollsinnet(A) Puss !
 


  
xoxo Hernebjörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0