en bra start på bra vecka

Okej, ännu närmare julen nu:) love it. och kan ni tänka er, har endast en lektion idag plus sovmorgon till 10.20. Så sitter nu på företagsekonomin, men ska snart ta tåget till stan med baby alex och shoppa lite^^ Känner mig grymt utvilad och positiv till dagen:) de enda minuset är att jag glömde mina beloved vantar på bussen imorse.. så får ring runt lite til sl och hoppas på det bästa.

och gissa vem som ringde mig igår.. jo han från paradise hotel! hihi happyface:D och ni ska se veckans schema för FINEK07:) antingen sovmorgon eller slutar tidigt varje dag + massa inställda lektioner + ledigt för innebandycupen på friday:)  
Älskar, älskar denna låt. vår låt och sjungs av Robin B, vilket bara gör det bättre. blivit beroende av den kanske jag borde erkänna:)
 

xoxo Hernebjörk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0