...

Monday. Kan man inte bara få hoppa över denna dag och göra veckan måndasfri? usch. I vanliga fall börjar jag 09.10.. och vet ni vad jag kommer på på bussen? jo, att jag inte har första timmen. Så kunde ha sovit en timme till. Jag som är så trött. well done, hehe.

aja, helgen har varit lugn och rolig:) jag & alex shoppade som satan i lördags bl.a., så gissa vem som nästan är klar med alla julklapps redan:D? mycket stolt över mig själv faktiskt^^ haha. Och igååår, första advent. snart jul. Helt sjukt! bästa tiden på året är nära, yey:D och de är inte alls julklapparna som jag skriker efter.. utan stämningen och släkten. Finns det något bättre än att sitta där, hela släkten samlad, med den mysiga julmusiken och goda julmaten? love it.
(Har införskaffat mig en fin klänning till julen också^^) så, nu är det nog med juldrömmandet och tillbax till omsättningshastighetskalkylen;) Ha en bra dag!
 


xoxo Hernebjörk

  

Kommentarer
Postat av: Alex

du och jag är bara för lika.. jag tycker oxå att det mysiga med julen är släkten och vännerna:D puss

2008-12-01 @ 17:53:15
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: Alex

du och jag är bara för lika.. jag tycker oxå att det mysiga med julen är släkten och vännerna:D puss

2008-12-01 @ 17:53:41
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0