Frankie^^


Goddag. Kolla fina frankie! I like it. Min favorit från Make me a supermodel och kolla nussen! haha har inget bätttre för mig så brukar då kolla hetingbilder. Svenskan börjar precis nu, och känner mig lite.. eller smått extremt rastlös. Får iofs massage här av massagekungen så inte klagar man. Är bara väldigt rastlös;P

Lite roligt förut. Mitt under den förra lektionen skriker mannen, rakt ut: JOHANNA KOM HIT NU! ja ja tänkte jag.. vad är det för värdelöst klipp han ska visa mig nu?!  hihi, han fnittrar som jag vet inte vad och hoppar upp och ner på stolen som en 3åring. jaha? mannen: ihhh johanna nu måste jag kyssa dig! jag kollar på hans dator lite allmänt förvirrad och ser vad han kollar på. och jag börjar asgarva. Han har hittat ett smyckemärke som heter kyss johanna. haha, mycket bra namn där alltså;) ovh jag garva och garva kan jag lova. herregud.


xoxo Hernebjörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0