inte glädjens stunder alltid inte

Andas. Arbete inom försäkringskunskap ska vara inlämnat om mindre är en och en halvtimme. ingen tid alls vill säga. Min dator och hela alltet håller på att fucka sönder, så måste skriva om ungefär hälften. och jag som inte ens var klar från början. 10 points. Jag lovar. Om jag visste att jag skulle få en ny dator inom en snar framtid skulle jag lätt just nu, slänga den i golvet och bara hoppa på skiten. inte för att det i sin tur kanske skulle hjälpa mig med min inlämning, men åhh jag vill. Måste bara tillägga att den största delen av dagen har inte alls varit såhär. Tvärtom. Sista dagen i skolan och endast en vecka kvar till julen. Så nej inte alls. Men just nu.. behövde bara dampa loss lite. Yepp, jag vet mycket väl att jag och teknik aldrig kommer att komma överens, får helt enkelt leva med sådant här.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0