kevin,kevin och åter kevin



såå, nu ska jag göra klagande bell och kusiner bl.a. glada genom att skriva lite.Sitter hemma hos mig med alex och planerar morgondagen och laddar upp inför idolfinalen. hihi, asså kevin, kevin och åter kevin:D 
Igår. Slutade 2 och åkte därefter till stan med natha(: därefter kvällen och natten spenderad i lägenheten med kusin camilla. mycket mysmys. LEDIG idag så stan hela dagen med alex. köpte bl.a ett par helt underbara vantar( ja, jag tappade ju mina andra.. ovanlligt? noo=P)  Hela kvällen och natten ska jag ha alex här^^ hihi. 
Och måste bara tillägga att mitt humör är på topp. Därför alla hihi:n.. haha an other one:P måste springa till idol nu^^ puss på alla.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0