Me and The bell´s diskutioner

En sak jag har tänkt på, eller jag och bella har tänkt på, kom fram igår. Vi kollade Bonde söker fru och ända anledningen till att jag kollar är nog bögarna:) så jäkla söta! Tänker på acke varenda gång:)  iaf, till ämnet nu. Jag och bella satt och finula lite och vi kom på en sak. Det är störst chans att av alla männ i världen, så är det bögar som sminkar sig. Inte alls alltid, men störst chans är det ju. Och vi kom på en sak. Killar/männ(iaf dem över 17) har ju stubb.. eller skägg. Något sånt och borde inte de se lite konstigt ut då när dem sminkar sig? eller dom borde ju liksom få lite problem med att få det att inte se allmänt konstigt ut? eller kanske inte om man har blond hårväxt men iaf om man har mörk? och om de är så: jäklar, de kanske är svårare att vara kille! iaf om man är bög. hehe hela kvällen satt vi sen och fundera över de där. Konstigt ämne för speciella brudar, eller vad säger du bella;)  men seriöst, borde inte de bara lite smått svårt?  
förmodligen tycker ni nu att vi är helt vrickade, men vad ska man säga.. ni ska höra våra andra diskutioner;) det faller sig liksom naturligt för oss, så som för en fjortis att absolut använda chokladfärgad foundation i ansiktet.. så är livets gång;)    

Efter skolan blir de nog stan med alex sen 5tåget hem med jonas. hem, och därefter plugg hela kvällen. Världens inlämning imorn och eftersom jag är en sådan som skriver både mest och bäst under så stor press som möjligt, så blir det sista kvällen för mig. och natten förmodligen. som vanligt=P xoxo


Kommentarer
Postat av: bell bell^^

hihi, ja men asså jag funderar fortfarande på det.. vi borde fan fråga nån;) hehe puss gumman

2008-12-08 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0