min kväll


Denna fina bild är tydligen mig i ett nötskal och därför tillägnad mig.
 Made by: muttan<3


Har varit en ganska normal måndag:) Utvecklingssamtal kl 16:30, så stannade kvar från att vi sluta till då och skrev lite uppsats. så lite effektiv har man minsann varit^^ Och hade en lite rolig Idrott idag;) alex vet vad jag menar, och jag klagar inte, hehe! hade utvecklingssamtal, vilket gick lika bra som det alltid går:)
Nu har Nathalie precis satt sig på bussen hem efter en kväll spenderad hos mig:) Så nu har man lite ont i både käkar och magen, som man alltid tycks ha efter en stund med henne. För det är så, vi skrattar åt allt. haha, alltid pappa som klagar på oss, för vi garvar nog lite onormalt mycket=P eller lilla 5åriga Simon, som fäller någon komentar som: Meeeen åh! vad skrattar de åt nu då?! och suckar världens suck. men ett gott skratt förlänger livet;) så en skrattfylld kväll minst sagt:) Det roligaste var ju ändå komentaren: Ja jag kommer ihåg en gång i England när jag svallde en köttbulle hel! haha herregud, jag skrattade så jag höll på att ramla av stolen=P Men nu ska jag minsann plugga lite och sen blir det sängen! (vilket tycks bli väldigt snart känner jag) puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0