My day

Har varit ledig idag. Eller hade feber, så stannade hemma. Sovit 12 timmar inatt;O, så vaknade vid halv 1-1. Måste vara mitt personliga rekord! Så trött kan jag inte direkt säga att jag är^^ fast väldigt seg, men kan bero på för mycket sömn denna gång kanske:P? 
och fick just höra en väldigt rolig sak;). Dem som känner mig vet att jag går på Tumba Gymnasium. så idag, sitter och gör ingenting och börjar kolla på lite bloggar. Den som skrev detta låter vi kalla "rönninge-bruden". Hon och hennes vänner hade i fredags fått höra att det var innebandycup i vår skola, och hade då dragit dit, och hur hon upplevde detta var tydligen väldigt positivt. haha, så nu tycker hon minsann att Tumba borde bli känd för deras vandrande hetingar.. hehe, roligt att höra;) Kan ju bero på att innebandyboys är väldigt heta i sig också, men de behöver vi inte berätta för henne och hennes vänner^^ hehe, eve, du borde ha valt Tumba, jo jag vet:P 
Nu sitter jag nerbäddad och ska precis börja kolla på Never Back Down, en av mina favoritfilmer^^ om ni inte har sätt den, för guds skull, se den:D hehe



xoxo Hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så många heta killar finns de inte:P men det finns det i Neber Back Down!<3

2008-12-16 @ 20:50:32
Postat av: Alex

haha så många hetingar finns de inte i Tumba, men det finns de i filmen!<3

2008-12-16 @ 20:51:49
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: hernebjork

hahaha, nej jag sa inte att de gjorde de, de var hennes ord;) och absolut, dem satt jag och kolla på hela kvällen:P

2008-12-17 @ 08:37:11
Postat av: Denise

jag sitter också nerbäddad med feber:/

2008-12-17 @ 16:10:40
URL: http://ekenman.blogg.se/
Postat av: hernebjork

åhh nej, hoppas de inte var så på din stora dag bara! krya på dig

2008-12-17 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0