One more hoottie on the list



ohh, I like it. igår, en riktigt bra dag. shoppa och fikade i stan med alex och natha och köpte en fin beige jacka(: Därefter kom alex till mig och spenderade natten och vi kollade på han här, the gorgeous man vid namn Adam Gregory;) Alltså hade vi en 90210kväll, och om jag hade fått min vilja igenom, en 90210natt^^ loved it. Nu sitter jag i klassrummet (mhm, ovanligt lr vad tycker ni=P?) och kom på att boysen hade matten först. Men jag blinkade lite fint med ögonen, så jag behövde inte gå ut. hehe, på vissa funkar det iaf:D Dansdag idag också, och tyvärr är det bara med vi 2or som ska dansa, men man kan inte få allt:) 

xoxo Hernebjörk   

Kommentarer
Postat av: Alex

asså han e bara för het!

2008-12-09 @ 18:08:41
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: hernebjörk

haha, oh du vet vad jag tycker om honom:D hihi

2008-12-10 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0