Sunday


Idag. Vaknade utvilad och pigg idag faktiskt. inte ofta miss teaser gör det inte:P har sedan spenderat mestadels hela dagen i skärholmen och på IKEA med mamsen och mormor min^^
Trevligt var det, och inte en krona behövde man betala heller^^ hehe, snäll mamma man har. Köpte lite grejor på Lush, en av mina favoritaffärer! älskar deras underbart doftande krämer:) och lite smått och gott.. och såklart lite fina nya prylar till rummet mitt:) mitt i allt träffade man jocke och åt en.. romantisk middag för 2.. som han så fint kallade det:P och det bästa av allt, så träffade man han från Paradise Hotel igen:D shit säger jag bara! och lyckades ge rätt nr nu också;) Ibland lyckas man, haha(:  
    

xoxo Hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Alex

precis hur lyckas du?:D

2008-12-07 @ 20:54:37
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: hernebjork

haha, jadu, det får nog bli ett mysterium det;)

2008-12-08 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0