The middledays

Godmorgon^^ Jag har haft världens bästa morgonhumör idag, oj oj oj:) Städat nästan hela huset och går runt och nynnar mer extremt än vanligt är dem största syndromerna jag har reagerat på=P

Igår. Jag, fnatta, alex och therese åkte upp till stan för att shoppa lite. Som vanligt handlade muttan mest, men jag har inte långt efter måste jag säga;) Köpte bl.a. 2 parfymer som jag nu har sniffat lite på. Träffade Danne gjorde vi också, vilket jag ska göra idag igen^^ ska ta 2bussen, så ska snart börja fixa mig.. men de är snart de:) ska komma bort härifrån först.

Och är barnvakt just nu believe it or not;) Mamma är på spa och pappa var på firmafest igår, så snäll som man är ställer man ju såklart upp:) inte direkt jobbigt precis=P Efter träffen med dannyboy blir de hem för mig och min nattgäst alex att dra hem till mich, där vi ska inviga lite julklapps. Here we come Abba;) Om hur de kommer bli en succé eller flopp, kan ni få läsa senare.. men roligt äre^^ och jag har ju huset för mig själv hela kvällen, så ändå ingen som kommer höra våra falska toner;) eller vad säger du alex^^? 


Min otroligt fina bakrundsbild på min fina nya mobil;) like it.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0