Twilight in my heart



Bio och shopping idag med girlsen i stan.mysmys(: Och jag blev kär i filmen. Jag lovar, herregud..bästa filmen jag sätt på länge. Och mitt i all Twilight-längtande träffade vi Idol-anna också. One down, ten more to go, hehe:P  Just nu är vi hos soffe, och martina är här också. Dom sitter och leker med kameran medan jag passade på att kolla runt lite och snacka med kusinen från skottland(:
Och de blir såhär med mig på natten, ena sekunden är jag trött som ett jag-vet-inte-vad och andra är jag pigg som om jag skulle ha druckit 311 red bull. Och just nu är jag på red bull stadiet, så ni kan ju tänka er;)   

Har kommit på att jag faktiskt har shoppat något varje dag denna vecka, och denna dag blev det varken julklapps lr skor som skulle ha varit de vanligaste, utan hårvårdsproducs(: har bestämt att jag ska ändra mitt hår på något sätt, så får vi se hur resultatet blir;) Men jag lovar, jag ska vinna miljoner och shoppingen ska bli mitt huvudämne i livet, Hahah;P nej nej, så seriös är jag inte;P men som vi säger:

Reality are wrong and dreams are for real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0