Before I met you

Before I met you my life was comfusing.
I feelt like I never gonna lose it
Every time I close my eyes
I´m thinking what has happend in my life,
There was a time I wasn´t sure,
But then you came with your smile and ahins up the door

When I see your smile,
When I see your face,
When I tought your lips,
It makes me worm inside.
It makes me sure what I feel about you

I shead a tear every night right now cause I miss you
Girl I think about you every day now
Well I don´t care coz you are here tonight.

You make me smile
You make me laught
And when you look at me it makes me
loose my mind

Well I don´t care coz you are here tonight.

en låt skriven av Daniel<3

Åkte upp till stan idag igen. Träffade danne, tog en lång och mysig fika. Möte alex, sedan hem. Och pappa som klagar på att jag har en tendens till att åka långt för vaddå? jo en fika. Men det var ågra mysiga timmar(: Vi hade turen att hitta Roger inne i södertälje, så skjus hem fick vi också.Eller till alex, eftersom en viss... jag hade glömt nycklarna hem till mig. Vi hade tänk ha en singstarkväll med hela huset för oss själva, vilket istället blev en kväll spenderad hos alex<3 iofs kom sedan mammi och pappi och hämtade oss vid 9, så nu sitter vi här. I min säng. och bara tar det lite lugnt(: 

Puss  och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0