dagen före dagen före den stora dagen



ja ni. Vart ska man börja. enligt mig Känns inte alls som jul.. regnar och äkta höstväder.. när kommer snön:O? inte är man någon snöälskare kanske, eftersom snö betyder kyla=P hehe.. men snö på julafton är ju ett måste tycker jag iaf ! men ändå är de jul snart. kan inte fatta det.. ska bli så underbart^^ åt min första risgrynsgröt precis också, och julskinkan är i ungnen^^
Superförkyld och dundertrött idag. Tobbe höll mig vaken till typ 6 imorse, då vi förstod att det nog var bäst att sova lite iaf. Och jag som skulle upp halv 10 idag. Ska alldelles snart ta bussen mot stan med nathalie, där de blir de sista förberedelserna inför julens mys ska göras(: japp, ännu en dag i stan.. inte ovanligt precis^^ pappa frågade på skoj om jag inte borde önska mig en lägenhet där istället=P inte mig emot. Iofs skulle de betyda att man hade de väldigt låångt till muttan, men sa de till papps, att om de skulle ske, skulle hon fan flytta med mig=P haha bra idé va xD? måste gå till bussen nuu ! hade bra alla:D
 

Kommentarer
Postat av: Alex

hehe vikken snygg bild:D

2008-12-22 @ 17:20:35
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha visst är den:D

2008-12-22 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0