Kommit iallafall halvvägs

Så, two down, two more to go. Nu är dagens två prov avklarade vilket känns väldigt skönt. Som jag pluggade igår.. eller skulle plugga kanske. Var så jäkla uttråkad varje gång jag insåg hur otroligt mycket det var, så såg mycket hellre upp i taket än att försöka koncentrera mig. Men nu har jag bara 2 inlämningar kvar, sen är det loooov! Kan ni fatta, 20 dagar, nästan 3 veckor utan skolâ?! jäklar vad jag behöver det. Ska försöka ta igen all tid som jag behöver för mina vänner. Det är vad jag ska göra. Sova, festa och bara umgås med mina närmaste hjärtan<3 Och kanske åka ner till skåne till min baby där i några dagar också(: wie. 

Igår.. nej jag "pluggande" inte bara=P hade fått några 90210-avsnitt, så tog lite pauser lite då och då och kollade på dem:D tack A.W! Så jäkla bra säger jag bara:D ska nog försöka sno de sista avsnitten, så jag får se hur de går.. haha nöörd jag känner mig, men fandå, hehe(:  Nu har jag suttit här i 40 min för att vänta på mattelektionens början, och vet ni vad robert kommer in och säger: Oj, glömde säga till er damer att ni inte har någon lektion, OJ! haha tummen upp för oss! Nu ska jag springa till tåget mot stan. Bye(:       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0