Yesterday


(bilden snodd av kaalexandra.blogg.se, på en av våra fina biljetter:D)  

Oj, han inte skriva något igår! glömde helt bort det.. eller vi kommer till det senare. Hade NP i engelska"/ men faktiskt ingen huvudvärk! helt otroligt, som jag har haft konstant i nästan en vecka. mycket bra, mycket bra. skolaskolaskola. Slutade 2, men stannade kvar och skrev uppsats i evighetens evighet och tog istället 15.52 tåget med min baby<3 haha och lite roligt var det minsann. och de bästa: Vi hämtade ut biljetterna till CHRIS BROWN! glada vi blev. längtar så det skriker om det måste jag säga. Och vi funderar faktiskt på att ta in på hotel efter:) mysmys.   

När jag kom hem var det meningen att jag skulle plugga så mycket som möjligt. Men gissa vad. jag går istället ut i 2 timmar med vovven. kommer in, och tänker: yeah, nu ska jag vara duktig att bli klar. haha In my dreams. Skulle bara kolla om jacob var inne på msn en snabbis. Vilket han var. Vilket resulterade i att jag skrev ca en halv A4 på kanske 2 timmar. haha, men roligt var det. och charlie hade damp, den lilla mannen. så varken speciellt mycket Shakespeare eller bloggande blev det inte. men vad ska man göra liksom:) nu sitter jag i skolan, och ska börja om en kvart.. ska både försöka väcka migsjälv och få igång en diskution med philip nu^^

xoxo Hernebjörk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0