happyface

jag vet, jag vet. Söndag=depp och pluggdagen. men inte idag inte. Både mitt humör och energi är på topp och har varit det hela dagen! Vilket är lite smått ovanligt, med tanke på veckodagen. Kanske beror det på att min helg har varit helt underbar? kanske beror de på att jag har sovit mer denna helg än de 3 sista helgerna tillsammans i princip? eller beror de bara på den mängd caffe latte jag har druckit idag? Jag vet inte, men spelar inte så stor roll för mig, och jag låter de vara ett mysterium, hehe^^ 
igår. väldigt trevlig kväll:D björn och Ida kom förbi också, så blev lite mer folk^^

jao, åkt hem från nacka idag, och sitter därför just nu hemma i mitt egna rum, i min egna säng och skriver:) Men var bara tvungen att stanna en stan med jocke och shoppa lite till innan jag åkte hela vägen, haha:D så lite mer nya grejsor att packa upp;) alltid lika roligt! bla. en ny underbar parfym, en stor stickad vit halsduk och ett par örhängen jag har letat efter i evigheter;) nice haa?
juste, lovade Ola att jag skulle ringa när jag kom hem! crap, bara sisodär 2,5 timmar försent.. oj(A) Nu blir de väl ut och spinga av mig lite(minst sagt) energi! sen bastun^^ 

xoxo hernebjörk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0