happyhappyhappy


 

Okej, vet inte riktigt var jag ska börja. Kan väl börja med att försöka beskriva mitt humör, vilket verkligen är på topp! minst sagt;) och anledningarna.. jo de ska du få höra minsann^^
Hela min dag har gått som jag velat. Hade sovmorgon och vaknar upp från världens underbaraste dröm. går ut den dagliga morgonpromenaden med Ville och börjar snacka med dom snygga unga snickarna precis brevid vårat hus. hehe, så ja, bra morgon:). skolaskolaskola. dom förut grymt tråkiga lektionerna var helt plötsligt mycket intressanta och ja, nu dax för höjdpunkten på dagen:D 

Jo, det absolut starkaste ljuset under denna dag, var då ändå min och alex hemfärd på tåget. Under denna korta tid hinner det hända mycket, kan jag säga;) Kanske var det för att jag satt brevid min underbart snygga Mr Secret hela vägen och allt därtill? lr var det att jag och alex faktiskt just då beställde biljetter till... CHRIS BROWN :D:D herrgud, sitter just nu och lyssnar på hans låtar, och kan inte tro det! Happyness!  lite roligt också, att man alldeles nyss hittade inte mindre än en 500lapp under sängen min:)

Nu har jag iaf precis varit ute och sprungit av mig lite av min enorma energi, ska snart beställa lite nya klädur från asos och läsa nya cosmo och därefter upp till bastun:D see yah!

xoxo Hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Alex

haha vikken dag du har haft asså!!

2008-11-25 @ 21:05:12
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: hernebjörk

haha verkligen, 10 points for it^^

2008-11-26 @ 08:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0