helghelghelg


Slutar nu. eller klockan 3, men det är ju nu. iaf för FINEK07;)
har haft grymt grymt ont i huvudet idag, nästan värre än igår.. men jag har klarat dagen (kanske tack vare philips insats:)?) och ska nu åka och vila mig hos nathalie en stund förmodligen^^  skulle egentligen på dejt idag, men orkar varken åka till stan eller dejta med detta dödande huvud. iofs ska jag kanske hänga med jacob på nån fest i stan ikväll, och kommer förmodligen hoppa av de också"/
Tråkig jag känner mig, men ibland orkar man bara inte^^ Måste ju vara pigg och glad imorn när de blir julklappshandel med alex m.fl. också ju;D 

sitter nu och kollar på fina julklappar från victoria secret, och vem vill inte ha ett läppglans som bokstavligen smakar och luktar som nybakade muffins? asså, måste nog beställa några till mig också^^
  hehe. aja, måste springa till tåget nu^^

xoxo Hernebjörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0