hemma idag"/

ja, som överskriften säger så är jag hemma idag. Min natt har varit cp och nu håller mitt huvud på att döda mig"/ mår illa som satan också, så fast jag är grymt hungrig, så kommer jag inte få ner en bit på ett tag. 
Har inte sovit något inatt som sagt. Annars brukar jag ha en anledning, men denna gång.. kunde jag bara inte sova. Mindmonstrena kom väl fram där på kvällskvisten eller nått, jag vet inte rikigt. De enda jag vet är att när jag vaknade kl 05.20 när underbara klockan ringde, hade jag väl sammanlagt sovit kanske 1  timme"/ 
Nu har jag iaf sovit lite mer, och ska snart gå o se på Hancock:) sen får vi se hur dagen utformar sig, beroende på hur jag mår senare. 
Puss på alla.  

xoxo Hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Snuttan

krya på dig pluttan! <3

2008-11-27 @ 19:51:24
URL: http://rosalavendel.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas att du mår bättre nu:D

2008-11-27 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0