It´s a first time for everything


        


Okej, here we go. Som sagt, en första gång för allt, och detta är då min första gång att blogga. Aldrig riktigt tänkt tanken att ens skaffa en blogg, förens alex igår, fick något fnatt och gjorde en åt mig...occch här är resultatet!
Ja, då kommer vi till nästa punkt, vad ska man skriva? Alla säger att jag är en väldigt djup person(kanske håller med bitvis) men just nu, emthy må jag säga. haha.
 
Aja, just nu sitter jag i klassrummet och kollar på filmen Shakespeare in love:) såå, passade på att skriva lite, höhö^^
Försöker komma på hur allt fungerar med uppläggning av bilder och liknande, men min tekniska sida existerar inte direkt=P Får väl fråga filip här breve mig lr så, han brukar ju få lösa mina små problem:D
Ska snart till stan med alex och shoppa och fika på muffins bakery, (vilket jag rekomenderar stort!) sen till nacka, där min helg kommer spenderas^^ 

xoxo hernebjörk


  


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha... de va mysigt idag:D/ Alex <3

2008-11-14 @ 16:38:12
Postat av: hernebjörk

jaa, de var det verkligen babes<3

2008-11-14 @ 23:24:10
Postat av: Olivia

ok weird att det står att det är ifrån Olivia.. Men så kom jag ju på att Alex skrev det ifrån min data! ;P

Och jaa det var jättemysigt, puss på dig plutten <3

2008-11-17 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0