Jakten efter balansen - så att säga

Så, äntligen hemma efter en lång dag.. Började extra tidigt idag(halv 9"/) för att göra prov i bokföring. usch, men jakten efter balansen slutade nog bra^^ tror jag. antingen hade jag gjort helt fel, eller så var det bara för lätt:O kanske är smartare än vad jag själv är medveten om, hehe;) lär väl märka de senare:)
lektion lektion lektion. mjo, MVG-barnet börjar känna sig extremt skoltrött må jag säga. Fast psykologin var faktiskt något att ge ett plus;)  har  michael matilda & becka, vilket gör det roligare;) och inte en minus att jag fick MVG på provet också^^ lr vi tror. inte säkra, men tycker så. borde vara de med tanke på poängen jag fick;D

Åkte sedan hem med patrik och alex. Snäll själ som skjusar mig halva vägen det där^^ och vilken chock vi fick på bussen! hehe. Alex trogna killkompis wictor hade faktiskt något lite oförsägbart att berätta må jag säga och inget mer om det.. haha spänningen höjs va?;)  

ska gå å kladda lite nu på mina nya vantar( ja precis, jag kunde inte hålla mig igår, så var tvungen att få hem dom^^) blir nog inget ut-å-springa-i-spöregn ikväll inte, så ska nog lägga mig sen och kolla sex and the city:D
    
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wictor e ju bara bäst:P men vi hade rätt... hade simmat halvt för det andra laget ^^

2008-11-18 @ 20:15:02
Postat av: hernebjork

haha kan tänka mig de.. så oskyldig kan han inte ha varit! isf måste du nog be honom kolla upp sig själv så han inte har blivit extremt sjuk;P

2008-11-18 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0