Montag

så, nu har alex precis åkt hem, och jag sitter här och matar ville med köttbullar^^ haha, lr jag skriver om aktiekrisen också, men det är lite smått ointressant just nu, så kollar hellre bara upp i taket istället, om ni vet vad jag menar;P
 
aja, efter skolan (som jag för övrigt slutade 2, vilket är ett plus i kanten) drog jag och alex till stan^^ alex hoppades att ödet som hade fört henne och hennes älskade skor tillsammans, inte skulle svika henne, och som tur var.. hade hon turen på sin sida;D så glad som hon blev, bjöd hon mig på middagen på nansys också:D love it. Därefter hem till mig, här vi har spenderat ca 2 timmar genom ren hetingsökning;D (nej, det där var ingenting för att misstolkas) 
Nu ska jag återgå till aktierna och därefter bastun:D

xoxo Hernebjörk 
 

Kommentarer
Postat av: Snuttan

haha ni två alltså! <3

2008-11-25 @ 17:25:54
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0