skillnad på även C och K



så, nu är jag hemma igen. Trött, mycket trött efter en lite flängig dag måste jag säga. Men jag är ju expert på att flänga, så inte något att klaga över^^ Slutade 12.40 idag igen, vilket verkligen måste vara rekord! ojoj, dom lär sig våra små lärare dom. Drog då med kusin Nahalie till Huddinge för lite fika och småshopping:) Därefter åkte vi ändå hem till mig och var där några timmar(om ens det:P). lite spontan planering blir inte alltid lika lyckad, haha. När hon hade satt sig på bussen, skjusade pappa mig till Patric där min kväll blev spenderad.
 
Jag vet inte hur mannen lyckas. Jag har verkligen ingen aning, men på något sätt lyckas han. Varje gång jag befinner mig i hans sällskap så mår jag så otroligt bra. Obeskrivligt bra. Alla tänkbara problem och mindmonsters bara försvinner. Dom existerar bara inte just då, och de enda jag gör, är att känner glädjen och värmen. <3
10 minuter efter att jag har gått utanför dörren deras, så får jag ett sms. Gud, jag höll på att börja gråta, så fint var det, och så mycket det värmde. Tack.

xoxo Hernebjörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0