So smoking hoot!


My second time.
sitter nu hos camilla och patrik i orminge och tare lite lugnt efter mycket  hålla-igång.. hehe. Är så grymt trött, så varken jonas eller jocke kommer nog få bort mig härifrån på ett tag må jag säga!
Hela min helg ska spenderas här, and I love it! varenda sekund. Bara få komma iväg lite, träffa folket här och bara vila upp sig lite. Behövs verkligen för mig känner jag.
Igår blev det en väldigt mysig fredakväll(: Vi började med att göra hemmagjord pizza, spela lite giutar hero(lite=ca 2 timmar, haha). Sedan bärde de av till Jocke där de var lite minifest. Därefter tillbax "hem" och kolla på Green Street Hooligans. SÅ OBESKRIVLIGT BRA, och därav den underbara bilden Chalie<3 

Idag har vi hållit igång mest hela dagen. Shopping i stan en massa, och är riktigt nöjd med mina inköp måste jag säga:D köpte bl.a 2 par stövlar, really nice^^ alltid jag och mina skor alltså:) Nu sitter grabbarna där ute och skriker på mig att jag ska komma och spela med dem, så måste rusa;) Måste ju visa vad en tjej går föt nu ju;D  

xoxo hernebjörk 

Kommentarer
Postat av: Alex

ÄLSKAR BILDEN! och älskar dej och älskar GSH och älskar giutarr hero!

2008-11-15 @ 19:05:08
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: hernebjork

JA, älskar den också^^ och dig massor gumman:)

2008-11-15 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0