som beskrivs bäst som mihiwi - enkelt&kort

ohh, så glad!
för de första skickade alex just ett sms om att CHRIS BROWN kommer till stklm:D jag lovar, jag skrek! shit shit shit. Vill se han nu! ingen slår hans höftrullning ju;D hehe,och inte tala om hans röst och låtar och ja.. hela han helt enkelt =D mihiwi. Och för de andra,kommer jag träffa marcus på torsdag<3 han som man har saknat obeskrivligt. 
så även om jag precis kom på att jag minsann har en inlämning i det underbara ämnet företagsekonomi på fredag, och att jag måste gå upp kl 05:30 imorn, så slutar dagens humör på topp^^ man kan ju inte ha turen med sig hela tiden;)  


xoxo hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Snuttan

oooh jag är också glad ! ;)

2008-11-19 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0