Superhuman

Today. Hade endast 3 lektioner och slutade därför 12.40, vilket är extremt ovanligt på FINEK;D Skulle egentligen ha en föreläsning i försäkring, men eftersom några vissa FINEK 3or är på praktik, så fick vi 2or ledigt! mycket snällt, mycket snällt^^ Åkte därför istället med nathalie och träffade farmor i centrum, för att vi snälla barnbarn skulle hjälpa henne att handla:) Så om ni befann er i Tumba Centrum runt 1-2 och såg en dam med rullator och 2 extremt flummiga blondisar, så kan jag nog säga.. Grattis Du har hittat Rätt;) hehe 

sen
var det då mina riktiga händelser skedde;) kort berättat kan vi ju säga att jag träffade två väldigt intressanta killar på tåget hem;D slutade med att jag blev indragen i deras speciella diskutioner och ja, de ena lädde till de andra=P
Kom sedan hem, frussen och kall och märkte då att jag hade glömt nyckeln. Såklart fanns inte heller extranyckeln och mobilen hade precis lagt av. så där satt jag, mitt i snöyran och väntade och väntade. fick känna att jag levde iaf;D
Dagens bästa var ju ändå marcus samtal. Gick och snackade gamla minnen, och damn vad jag saknar. 



" Du är så underbar så jag kan inte ens försöka beskriva det i ord." 
ett sms från patrik alldeles nyss:) puss på honom

xoxo Hernebjörk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0