the up and downs

Igår. eftermiddagen.Riktigt trevligt med fika med marcus,markus P, olly och alex:) 1,5 riktigt bra timmar. Och inte mig emot att min lilla mr secret stod och visade magen och grejer för oss också;) hehe, låter nog lite fel, men fortfarande inte alls mig emot.
Jag behövde just den stunden. Med dem, just då. För min förmiddag var skit, ren skit. Att man kan få fel uppfattningar om en människa, helt sjukt. Du sjönk så mycket så snabbt så du anar inte. herregud. Men jag fokuserar på det positiva^^ försöker iaf. Hela kvällen blev tillängnad till bokföringsinlämningen som ska in idag.. men det gick bättre än förväntat^^
  
 btw, min mobil har gått sönder igen"/ gjorde de på bussen imorse, så om jag inte svarar så vet ni anledningen. Byter till den fula mobilen när jag kommer hem, så är inte oåtkomlig för länge;)
Aja, ska återgå till bokföring nu.. önska mig lycka till^^ 

xoxo hernebjörk





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0