torsdagsgöra




Dagen har spenderats hemma i soffan med mitt underbara huvud. Tur att de just nu inte dunkar lika mycket, så mår nog bra igen imorn:) Sätt film, sovit, suttit här, och kollat mer film i princip. Men måste ha sådana dagar också. En vilodag inför helgen, så ser jag på saken;) 
Lite roligt när jag blir sjuk. Pappa har en tendens att passa upp på mig x 100. Vet inte varför, men han har alltid en tendens till att åka och köpa någon ny film, laga extra goda maträtter (fast jag oftast inte kan äta när jag är sjuk) ect. Och idag, när daddy varit hemma, har det ungefär varit en sådan dag, hehe:) 
Såg iaf Hancock som sagt. Såg den bitvis i söndags också, men lyckades nog bara tajma in dem dåliga bitarna, för just nu kan jag rekommendera den till 100 faktiskt^^ 

Nu sitter jag och erik och har världens disskution om skräckfilmer. Han ser på saken som en vuxen gör, och hans största argument är det klassiska "det är inte på riktigt".. bara för att vissa hoppar 3 meter såfort det minst händer.. tss=P 
Aja, ska gå och heja lite på SSK som ändå kommer vinna över DIF ikväll;) hehe puss     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0