some kind of a fridaynight to


Jaaa, Johan åkte. Finally! Nu är de dom riktiga sångarna kvar^^ och måste ju säga att kevin ägde stort:D som vanligt iofs men. Satt och röstade på Kevin och Robin så de rök om telefonen må jag säga^^

aja, känns bättre nu faktiskt. Jag börjar vinna den här kampen mot mitt huvud igen, vilket är grymt skönt^^ Skulle träffat Jacob, men eftersom detta migränanfall så fick de bli en lugn hemmakväll ikväll, men behövs det också^^ 
Och ja, migränanfall fick jag. Alltid när jag får dem, har jag en tendens att svimma, vilket är lite smått läskigt. Jag ser dåligt hela tiden och ibland blir det bara svart. Det ligger i generna det där, och som tur har jag inte som mamma min, som kan ligga instängd i dagar. Men jag svimmar istället. Och detta hände ikväll i köket. Och det lite ironiska med den hela situationen var, att jag slog huvudet i golvet. haha, ojoj, situationen blev mycket bättre;) hehe, så nu har jag suttit med en fin liten ispåse mot pannan hela kvällen i princip. antingen det, eller idol och sovit. yay, what a partynight;) hehe.
 
men men, dagen min. Changed plans.Stannade kvar i Tumba med gumman min och shoppade lite. Köpte ännu ett par babes;) (dessa underbara lackstövlar) som jag bara har blivit så förälskad i! tror det kommer bli grymt snyggt med min svarta lackväska till dem imorn^^ Nu ska jag minsann gå tillbax till mitt mörka rum, med ispåsen i största hugg^^ Have a great night.

xoxo Hernebjörk 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0