me and my wierd dreams;)

sitter nu i klassrummet och väntar på att robert ska komma, så att vi kan gå hem snart. sista lektionen nu, matte iofs, men härligt. minst sagt;)
Efter det drar jag nog antingen till stan med nathalie lr till tullinge, fortfarande med nathalie^^ se vad vi bestämmer oss för. Borde nog åka till stan så jag kan köpa dom där underbara skintumvantarna jag drömt om hela natten;P haha, funderar på om jag är frisk alltså..? okej att drömma om skolans snyggingar, de är ju normalt. Iaf för mig och alex;) men att drömma om ett par vantar? nej,känner nog att de går lite utför här alltså! hehe

Finek 3orna
börjar sin praktik idag också. 8 veckor, alltså 8 veckor utan patrik"/ it sucks.
Men vad ska man göra?, som vi brukar säga:) positivt: dem kommer tillbax. De gör dom inte efter sommaren liksom. Detta slog mig för inte så länge sen. tänk er: alla skolans snyggingar försvinner. (måste tillägga att 90or är ju en av de bästa årsgången, även fast jag själv är 91:a) se bara på elin och marcus.
inte bara det, skolan fylls av 93or... jag vet inte om de bara är jag som har haft det lite otur med just 93or omkring mig, men enligt mig, att byta ut 90orna mot 93orna, hur låter de egentligen?men vem vet, jag kanske får så fel. iofs är det ungefär ett halvår kvar.. ute i god tid med vissa saker iaf;P hehe  

xoxo hernebjörk


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi o våra drömmar... och shit de märks att du inte gillar 93:or

2008-11-17 @ 18:20:23
Postat av: hernebjork

gillar och gillar, men jämfört med 90or så:P och ja, vi drömmer ju hetast;)

2008-11-17 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0