Dagen då det är dax igen

Nu mina vänner har jag bestämt mig för att skriva några korta rader. Får bli en riktigt snabb summering till jocke och bella eftersom bussen går snart..och som vanligt är jag inte ens påklädd.
Mina veckor har skriftat. Hunnit med twilightpremiär och teater på dramaten samt hunnit haft en skit helg. Dock inte en och samma. Veckorna har jag inte så mycket att säga till om. Praktik som går superbra. Väldigt långa dagar tyvärr och även fast många läser, kan det väl inte vara så kul att läsa om det?

Nu måste jag verkligen springa. och då menar jag springa! men först, gissa vem som ska på idolfinalen nästa fredag=? haha, så glad jag belv igår :D älskar när man har något man verkligen ser fram emot :D

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0