Jockes skrattbild kommer upp!



Jag ser verkligen inte det komiska i denna bild?! någon??

Varit en glad sengångare idag. Kan ni se något logiskt i att du sover 1,5 timme mera. Du sover som en stock och den vanligen snarkande björnen har fått pli på sina hemska dån, men ändå blir du en sengångare hela dagen? Även fast du började dagen med lite glöggmys på jobbet med kunderna och 2 koppar kaffe?
Erik sa en sak idag.på vägen hem. En mening som jag inte riktigt kan släppa..Om 2 dagar har vi lov i 31 dagar.. kan ni tänka er..31 hela dagar? en månad och en dag.. jani, såå skönt det ska bli :D Längtar dock till fredagen av en annan anledning.. gud vad roligt det ska bli att se allt live.. mohaha till bellus!



Kommentarer
Postat av: Mr. bear

haha ja, du ser lite ut som en fisk! ^^

2009-12-10 @ 00:24:26
Postat av: Jocke

haha, du är så söt :D min bakrundsbild på mobilen!

2009-12-10 @ 21:55:09
Postat av: sofie skåningen andersson

hej gumman! tänkte bara slänga in ett hej & säga att jag kidnappa en bild här från din blogg & la in på min bdb (shift8l9 2 @ bdb) kolla det vetja. ses på torsdag! <3

2010-02-14 @ 20:26:03
URL: http://suffpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0