12 01 09

Måndag. Känner inte riktigt för en sådan dag ännu, men när känner man att en måndag önskas ? Trodde jag skulle sluta tidigt idag, men de visade sig fel.. tycker inte direkt att 10 över 4 är tidigt=P men men (: har haft exel nu i snart en timme, och ska ha det till 12, så 2 timmar kvar. Men pigg är man. det säger jag ingenting om. eller kanske att jag och alex var som levande döda på bussen, men det är ju en helt annan historia ;) 


igår. Hade en lite nästan-halvt-levande dag=P. Äkta söndag där min största uppgift för dagen var att..repa sig (: Det enda lite duktiga var väl min springrunda, men annars var det bara bastu och film som gällde för min del. myspys. haha, alex ringer mig:
hej vad gör du? - heeej, jag kollar film
3 timmar senare:
Vad görs? - hehe, jag kollar film A: fortfarande ? jag: nej nej, nu är det en ny ;) 


  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0