20.01.09

Igår. Satt och funtade på om jag möjligen skulle klicka hem en skinnjacka nu när vädret förhoppningsvis kommer bli varmare. Precis i samma stund kommer mamma in och frågar om vi inte kunde ta oss an mina garderober lite. Jag suckar men ger sedan med mig. Bra det. Mycket jag tydligen glömt bort att jag överhuvudtaget ägde bl.a. denna skinnjacka (så otroligt passande va?) mamma köpte till mig för inte så länge sedan (: 

Nog om det. lillebror Simon´s födelsedag idag ! hela 6 år blir den lilla, och shit, känns som igår han skulle fylla 3! ja jag kanske lever i dåtiden i vissa fall(som detta) men ändå svårt att förstå. Lilla miniskiten som elin så fint kallar honom (: Snart kommer Putte med familj hit och firar med oss. Saknat den mannen så mycket, så ska bli trevligt =D
 

  
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0