20/11 2009 ?



Han inte uppdatera igår. Var allt för trött klockan 22 när jag kom hem. Slutade 16.10, vilket verkligen kändes i kroppen. Åkte då till tullinge för att äntligen lyckas ladda in fotona från chris brown i fredas.. ni anar inte hur länge jag satt och finulade och dampade över det några dagar tidigare. Detta tog då ca 1,5 timme, eftersom vi blev lite distraherade så att säga;) och för att jag, smarta jag, hade glömt usbminnet hemma, och fick därför sitta och skicka över 158 bilder via mail. yay. Iaf, nu har jag dom.. och ojoj, varje slängd blick på dem, och jag blir glad (:(:

Fick precis höra att Twilight 2 kommer ha premiär den 20/11 2009! guud, de är ju inte allt för länge kvar ju. eller beror ju på hur man ser på saken. Om man tänker från födelsedagsperspektivet.. känns det som en evighet (jag fyller nämligen 18 då), men annars.. yes:D  Just nu måste jag erkänna att jag helst av allt vill att jag skulle ha hackat på de där lite oseriösa erbjudandet jag fick imorse och inte sitta här framför min skoldator. Men men. 

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0