<3



"Vänskap är det som gör att människor orkar kämpa sig ur mörkret."

Jag har tänkt på en sak. Vet folk egentligen hur mycket äkta vänskap är värt? egentligen, värdesätter folk det så dem ska? att ha turen att träffa någon som man kan berätta allt för, lita till 150 % på och.. s.k. sitta ihop med? Jag tror inte riktigt jag har förstått det själv. Hur otroligt tur jag har haft, för att jag träffat någon som är en sådan person. Någon som hur mörk min värld än ser ut vid stunden, är ett så starkt ljus, som hjälper mig ur det. Som hur ledsen jag än är, kan få mig att skratta. Hur lyckas personen i fråga med det? Kan någon förklara detta för mig?

Jag skulle vilja förklara detta med endast två ord: Äkta vänskap  

Jag vet iallafall något. Att utan mina vänner och nära och kära, skulle jag absolut inte vara den jag är. Utan mina vänner, hade jag inte klarat att gå uppför dem branta backarna jag har lyckats komma över och jag hade inte heller upplevt dem bra stunderna, för så bra. Det är dem som får mig att lyckas. Hoppas ni har förstått det<3  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

va gulligt och fint skrivet gumman

2009-01-14 @ 16:31:39
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0