Älska lördagarna.



Vaknade runt halv 12 idag. Så härligt att få sova ut lite. Gick upp, åt lite, tillbax igen. Denna gång med en film. Mumien 3 blev det^^ så bäddade ner mig i sängen igen och beslutade mig för att prova mitt nya hemmabiosystem och nya dvdn som pappa häromdagen hade fått något fnatt och köpt till mig. Tack pappsen:) Riktigt bra var både de och filmen måste jag säga :) Nu ska jag bara försöka på han och köpa en större tv till mig, så blir jag nog nöjd^^

Tyvärr så har jag feber.. just nu är det nog alldeles för mycket för att egentligen ens lämna huset idag, men nej, jag tänker inte ligga i sängen ikväll =Pska istället snart in i bastun och börja ladda inför festen hos fredde som blir av senare ;) får hoppas att jag inte blir mer sjuk, men någongång måste man ju få känna av att man lever ! vilket jag förmodligen kommer få göra imorn, men det är en helt annan sak;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0