Be the change


Pink - Dear Mr President

Känner att denna låt passar ganska bra inpå dagen. Var det någon som såg talet? Iallafall, något har hänt med mig.. jag har blivit väldigt intresserad av just amerikansk politik på senaste tiden. Och måste säga att han är ju verkligen så bra på att hålla tal. Man blir så tilltagen. eller jag blir iaf.

Nu ska jag inte ha roligare än att jag ska sätta mig ner och skriva uppsatsen om ekonomisk utveckling som ska in imorgon. Knappt börjat, så har en del att skriva. Har inte orkat, och som vanligt sitter jag panikslagen sista kvällen.  Som nu.

Måste säga grattis till älskling putte och hans förlovning. Är så glad för er skull(:(:<3

Kommentarer
Postat av: Sara

tjena babe! måste ju bara skriva å informera om att ja håller mig lite uppdaterad om dig å ditt liv genom din blogg iom att vi aldrig ses längre ;) ha d gött! puss

2009-01-20 @ 23:19:16
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0