:):)



Igår. Ingen skola för min del(:(: så tog bussen med alex och drog till nathalie istället:) därefter åkte vi till huddinge för några timmar spenderande där(: hem med alex igen=P Hem, äta och fixa sedan var det bio på sergel med brudarna som var planerat^^ Vi beslutade oss i sista sekund att se filmen Allt flyter och ja ni, den kan man verkligen rekommendera :D Vi satt och garvade stundtals så att man knappt fick någon luft, de ni;)
De bästa var ju ändå: Men gud vilken bög! - vem är det som plaskar runt i en svart gummidräkt egentligen ?! hahaha klockrent så det skrek om det!  
efter bion drog vi vidare till jonny och hennes kryp in i Gnesta, där natten spenderades:)myspys.
 
Nu ska jag alldeles snart börja göra mig iordning för en sväng till stan och lucas(: tagit en powernapp på ca 15 minuter, så känner mig lite piggare nu i varje fall=P Önska mig lycka till för att dem ska göra underverk. De lär jag behöva^^

Puss och kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0