femtonde i första tvåtusennio

Tja(lifting my head). Torsdag. damn, snart fredag vilket betyder snart helg. fan vad underbart. och vi som ska se till att fixa till helgen till en lika bra en, som den förra;) Vi kan ju försöka iaf, även fast lilla blondie lämnar oss och sticker till fader sin(:

Dagen har varit.. lång. Fast haft mina stunder. Som under rättskunskapen. Som man då hade mycket bra utsikt kan man säga;) De som känner mig väl, vet hur jag är helt enkelt=P Men irriterar mig fortfarande grymt mycket över hur dagen i fråga började. Kort och gott, så tog jag fel buss. Och ja, folk som vet var jag bor och var de ligger, vet också problematiken bakom orden att just ta fel buss.
Iaf, fick sällskap av babe på hemresan hemåt och därefter, inte hänt allt för mycket. Mormor och morfar är här, vilket betyder underbart god middag och massor med fika. Alltid samma visa. Äter äter lite till.. och sedan ännu mer. Mormor hade köpt med sig semlor gullig som hon är. Men av senare psykiska slag så att kalla, fick jag nöja mig med min stora kopp kaffelatte pappi hade gjort till mig.

Ibland blir man bara för trött på sig själv.

xoxo Hernebjörk

Kommentarer
Postat av: Blondie

haha gullePLUTT :D

2009-01-16 @ 20:10:28
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0