like the rain is coming down on you

Denna dag. Började med att min nattgäst alex åkte hem. Behöver verkligen någon som hindrar mig från att tänka så mycket just nu, och en riktigt vän som hon är, ställde hon upp<3 som en vän jag är, tillägnar jag henne några fina bilder.


För att tänka utifrån situationen, är jag väldigt glad idag. Sitter just nu och kollar på världens sötaste gull och dricker kaffe latte. Blir lite skrämd av mig själv faktiskt. Får helt plötsligt ett väldigt sug, bara har en sak i hjärnan:kaffe. Inne på min tredje kopp nu, på sådär... 5 minuter. Den första gick ner på kanske 30 sekunder. haha lite komiskt är det. Att under dessa senaste veckorna, aldrig druckit så mycket kaffe i hela mitt liv. Helt otroligt vad andra människor kan göra med en.. hehe(: aja, slut på mitt bladder om helt ovesentliga saker och kolla på bilderna istället:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw ha gullig du är! och bilderna är ju inte helt fel dom heller^^

2009-01-07 @ 21:03:37
Postat av: Anonym

Naaw va gullig du är, och bilderna är inte heller så pjåkiga dom heller!<3

2009-01-07 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0