Mindmonsters är i full gång



Okej, jag har förståt det nu. Hur jag utmannar det hela tiden. ödet som man kanske kan kalla det. Jag lovade mig själv att inte få mig att tro något sådant här igen. Det var ju 2008, ett misstag som jag gärna skulle ha ogjort, vilket jag nu, efter nytt år och allt, inte skulle göra om heller. Jag har verkligen sympati för henne, jag förstår ändå inte hur jag då kan snodda varje gång, vid att hamna i samma situation. Jag har bara inte trott det förut. Sådant man får höra, sådant man ser på tv, men skulle de kunna hända mig? nej nej, absolut inte. Nu säger jag inte heller att det har.. inte alls. Men vafan, det kan ju hända mig lika gärna som henne.
 
Nu får jag ta och skärpa mig. Lyssna på den smarta och hennes motton. Vafan, jag blir snart arg på mig själv. Så nu har jag bestämt, efter att verkligen ha förstått vad jag håller på med. Att det inte alltid är mer spännande att ta den riskfyllda vägen. Nästa gång, ohh nästa gång. Hur situationen än ser ut, med vem. det spelar ingen roll. Jag ska aldrig låta mig brottas med ödet igen. Nästa gång kanske jag inte har samma tur..  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman.. du vet att jag alltid finns här för dej!<3<3

2009-01-08 @ 21:35:11
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0