Nedräkningen har snart nått sitt mål

Kom på för en stund sedan.. hur otroligt kort tid det är till fredag egentligen. Nu om 1,5 dygn är vi förmodligen helt hysteriska.borta.galna. kalla det vad ni vill, jag längtar ändå så obeskrivligt! Vi som har längtat efter den kvällen i ca.. ja vad kan det vara? 2,5 månad iallafall. Gash, det är ju grymt lång tid. Så, inte undra på:D för dem som inte förstått ännu vad det är som händer, är det såklart den stora Chris, chris brown som kommer till stan !! Äckligt jäkla bra det kommer vara. 

Kom på en till sak alldeles nyss. eller jag och sofie snackade om det snarare. Jo, hur lite vi egentligen sover nu för tiden... Redan innan lovet var jag verkligen sämst på att sova och många dagar dygnade jag t.o.m. Men nu efter lovet har det även blivit värre. eller sömnen har blivit ännu mindre om det så kunde vara möjligt:o Sen att 4tiden är en normal tid för mig att somna(vilket alltså då ger mig 2-3 timmars sömn en vardagsnatt) är lite skrämmande. Kanske inte allt för konstigt att jag har drabbats av den massa konstiga förkyldningssymtomer? Vet inte allt det är.. förkyldningsblåsor på tungan,uppsvullnade halsmandlar och förkyldningsknutar i nacken är bara några av många. Detta kanske tas att tänkas på.. Nu jag får allt lite svart på vitt så att säga. 

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0