Nyår 08/09

jani, Nytt år, nytt nyår, och jag som tycker de förra var som igår. Men en extremt bra nyår måste jag säga. På alla sätt och vis. Kanske inte själva dagen om jag tänker efter, men kvällen och natten.. herregud! Och grejen var den, att knappt något var planerat. De bara blev så att fredde kom ner till lokalen och bjöd oss på fest, så blev natten som den blev. Galen,lyckad och grymt snurrig. Kanske inte snurrig för alla, men för mig, eftersom största delen av tiden där, snurrade lite fint för mig:P Men vad ska man göra:)

Ska inte skriva allt som hände, eftersom för de första: alla skulle nog inte vilja det och för de andra: det skulle ta hela natten. Iaf slutade de med (ungefär 07:30 1 januari 2008) att vi skulle sova ungefär 7 st i freddes gudomliga säng. Ni kan ju tänka er hur mycket vi sov ! nja, inte precis mycket sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0