tisdag. ännu en gång

Har varit i skolan sedan halv 9. Haft matte och astonomi och sitter nu på min 1,5 timmes långa lunchrast och tänkte skriva några rader :) Astronomin är nu det jag ser fram emot på skolfronten. Så trött på alla jäkla siffror och kalkyler som omringar oss Finekelever, så jag har lust att bara spy på det. Så för en gång skull, slipper vi det. Jag och johannes kom på hur jobbig den har terminen kommer att vara. Inte tänkt så mycket på det innan, men vet hur dåligt finek3orna mådde vid denna tidpunkt. Ska inte klaga, nej nej, finns så många andra som säkert har det jobbigare. Natur t.ex. som jag vet hur elin har mått. Men även fast jag har noll motivation, ska jag klara dehär med ett leende på läpparna. Det har man gjort förut, så varför sluta nu liksom(:

ett stort + är att jag slutar nu om mindre än 2 timmar. 1 timme och 54 minuter om inte denna klocka går allt för mycket fel;) Då blir det tåget till Huddinge, så får vi hoppas att jag kan göra lite ärenden där som jag förmodligen verkligen borde göra..

Shit är det johanna jag ser? jag som trodde det var solen
Philip är bara för gull(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0